Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Ons helaas ontvallen 22 juni 2017 23:05 #1489

Begin deze week ontving ik het droevige nieuws dat volkomen onverwachts Leen Ansems is overleden. Op dit forum is hij beter bekend als BZVkijker1.

Leen is medeoprichter en naambedenker van het BZV-Fanforum. Samen met mij droeg hij zorg voor de moderatie en was vooral de drijvende kracht in het brengen van nieuws en het forum levendig houden tijdens de rustige perioden.

Leen mocht slechts 65 jaar worden.

Veel sterkte gewenst aan zijn familie en vrienden voor dit immense verlies.

We gaan hem ontzettend missen.

Leen is vandaag in zijn woonplaats Dordrecht gecremeerd.

Correspondentieadres is op verzoek via PB of mail beschikbaar.

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 23 juni 2017 01:27 #1490

Och, wat schrik ik hier van.
Hoe kan dat nou toch? Wat verdrietig...
Wat zal zijn familie deze wijze, vriendelijke man gaan missen. Zo snel na het overlijden van zijn vrouw; nu weer samen...
Ik kende BZVkijker1 niet persoonlijk, maar mocht zijn reacties hier graag lezen.

BZVkijker1, dank je wel voor al jouw reacties. Ik zal je inbreng heel erg missen. Je wist altijd op een rustige manier je punt te maken. Je had ons zo veel te vertellen over -bekende- mensen en situaties...
Wat zullen wij allen jou op dit forum missen!


Potverdikkie mensen: pluk de dag!

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 23 juni 2017 19:37 #1492

Ontzettend verdrietig , ik hoorde het van Zilte , BZV-Kijker had altijd een vriendelijk antwoord voor iedereen en leuke weetjes over alles rond boer zoekt vrouw , ik zal hem hier ontzettend missen .
Wat een verlies ook voor zijn familie , zo ik begrepen heb had hij een dochter , deze is nu in een heel korte periode haar vader en moeder verloren echt droevig , ik wens haar de rest van de familie en ook jou Administrator veel sterkte toe .

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 23 juni 2017 21:42 #1493

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
BZVkijker1...Leen Ansems heette hij.. weggevlogen :(( Wat verschrikkelijk. Zijn vrouw achterna? Wat zal ik hem missen op dit forum. Maar hij is nu dood, dus hij zal niets meer kunnen lezen van wat we nog voor liefs voor deze altijd sympathieke, rustige man, die ons steeds op de hoogte hield van de boeren en hun wel-en-wee.. schrijven. Heel veel sterkte achterblijvende familie van Leen!!!

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 23 juni 2017 22:37 #1494

Wat een verdrietig bericht.
Ik wens alle familie, vrienden en bekenden van Leen "BZVkijker 1" Ansems veel sterkte toen om hun verlies te dragen.

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 23 juni 2017 22:40 #1495

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
BZVkijker viel stil toen er alwéér iets verschrikkelijks was gebeurd. Vandaag gaat dat gewoon, als dagelijks nieuws verder: Taliban die een rijtje wachtende mensen + hun kindjes opblazen bij een bank. En andere moslim moordenaars van I.S.: die blazen in naam van hun Allah notabene een moskee (zelfs hun eigen islamitische medegelovigen) op,, het gaat maar door, het gaat maar door., en door, en door.

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 24 juni 2017 08:02 #1498

  • BobbyJules
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ook voor een oudgediende van het (oude-nieuwe) forum is het triest om dit droevige nieuws over het onverwachte overlijden van BZVkijker1 te vernemen...

Zo ook van mij de condoleances voor de nabestaanden en veel sterkte gewenst voor familie en vrienden.

Zijn bijdragen op dit forum zal ik zeker missen. Als anderen hier al verwoord hebben: hij was degene die altijd wel een reactie plaatste of het laatste nieuws over de boeren meldde.

Afscheid van een forum-vriend...met een nummer van een zangeres die hij volgens mij wel graag hoorde... (Morgen precies twee jaar geleden memoreerde BZVkijker1 aan haar sterfdag)

Yasmine - Heb het leven lief...

Rust zacht BZVkijker1

Liefs van BJ 

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 24 juni 2017 20:33 #1499

Dag Bobby Jules , leuk weer eens wat van je te horen al is het onder trieste omstandigheden .
Waar Leen nu ook is ik hoop dat hij vooral het schitterende liedje "Zeg me dat het niet zo is " die jij geplaatst hebt ergens mag horen en dat hij meekrijgt hoe geliefd hij was , dank voor het toepasselijke lied .

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 24 juni 2017 22:23 #1500

Dezelfde woorden kwamen bij mij op toen ik een bericht van Leens dochter ontving op zondagmiddag.
Ik kon het niet geloven.
Hij was, ondanks zijn grote verdriet, nog vol met plannen. Was aan het afbouwen qua werkzaamheden en wilde deze zomer nog naar Denemarken komen.
Vorig zomer heb ik Mieke, zijn vrouw, nog samen met hem bezocht in het verpleeghuis waar ze woonde.
Het eerste wat er in me opkwam toen ik hoorde dat hij waarschijnlijk aan een plotselinge hartstilstand is overleden was, dit is een gebroken hart.
Ze zijn nu weer samen.
We gaan hem heel erg missen hier.

Inloggen om te reageren.

Ons helaas ontvallen 25 juni 2017 20:53 #1501

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
ja Ingrid, dat zou kunnen: een gebroken hart.
Ik mis zijn bijdragen aan BZV. Hij was zo'n fijne, sympathieke, rustige commentator. Nooit negatief, boos of kwetsend. Steeds relativerend. Liefdevol. Een goed mens.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator