Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Aan de boerenkeukentafel 30 aug 2019 09:29 #3453

Nog ff tot zondag afwachten... daarna einde verhaal en wens ik een ieder veel plezier aan Boer zoekt Vrouw 2019 / 2020

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 09:48 #3454

Er heerst hier absolute stilte en sterft ook dit Boer Zoekt Vrouw forum een wisse dood..... RIP

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 12:49 #3455

Hallo, hier de Admin. B) Hoewel er geen reuring op het forum is betekent het niet dat het een stille dood sterft. ;) Soms zou ik willen dat ik wat dikker in m'n vrije tijd zit om hier af en toe wat klusjes te verrichten maar dat is momenteel helaas niet geval (zelfs op Facebook hou ik BZV amper bij. ;) ) .
Vandaag ga ik pogen een categorie voor het nieuwe seizoen aan te maken alsmede een foto van de nieuwe boeren in de banner.

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 20:10 #3456

Zo te zien is de foto gelukt maar geen nieuwe categorie gevonden... succes!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 20:22 #3458

Hollie schreef : Zo te zien is de foto gelukt maar geen nieuwe categorie gevonden... succes!


De nieuwe categorie staat inmiddels (net op tijd) op z'n plek. :)

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 21:39 #3460

Inmiddels ontdekt, tof!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 21:42 #3463

Admin, reuze bedankt voor je geleverde werk!!!

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 21:43 #3465

Ook ik ben al een lange tijd niet geweest, maar ik leef ook nog steeds -gelukkig.
Ik zag pas een paar dagen geleden dat het nieuwe BzVseizoen weer gaat beginnen, ik ben heel benieuwd! :) :cheese:

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 21:54 #3470

Laura36 schreef : Ook ik ben al een lange tijd niet geweest, maar ik leef ook nog steeds -gelukkig.
Ik zag pas een paar dagen geleden dat het nieuwe BzVseizoen weer gaat beginnen, ik ben heel benieuwd! :) :cheese:


Gezellig Laura! Welkom weer! Ik ben ook heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen!
Heeft Yvon nu nog verteld wanneer ze echt gaan beginnen? Nee toch? Het zal wel begin volgend jaar worden?

Inloggen om te reageren.

Aan de boerenkeukentafel 01 sept 2019 22:05 #3480

Ja erg gezellig weer!

Nee, volgens mij heeft ze dat niet verteld, alleen maar dat het in (het begin van) 2020 zou zijn.
Maar de vorige keer zat er dacht ik ook niet zo'n héél lange tijd tussen, dus dat kan best januari of februari zijn.

En er zijn vast wel meer vaste schrijvers hier die weer terugkomen :)

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator