Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Leesvoer ( The blogs ) 23 nov 2018 18:58 #2909

Zilte Deerne schreef : saltyletters.blogspot.com/2015/03/een-zeeuwse-avond-1.html


Wat schrijf je leuk! Mooi verhaal.

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 23 nov 2018 19:29 #2910

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef : Echt enorm fraai, deze kwis... de vragen lijken nergens op maar de uitkomst was geniaal. :silly: :D
Van binnen ben ik echt boer.... :mmm: 8-) :zip: ( jullie mogen 1 x raden hahahahaha )

www.upcoming.nl/zwoebe/25313/welke-boer-...t-vrouw-2018-ben-jij


Nou ja zeg.... Ik ben Wim????!

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 23 nov 2018 19:49 #2911

@ Cee

Niet getreurd ik ook. Toen ik een v/d vragen zag en de antwoorden daarop waaruit je kon kiezen ......
Dacht ik al kom vast uit op Wim
En ja hoor.

Zilte is Marnix?

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 23 nov 2018 20:03 #2912

Ik ben Jaap.

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 23 nov 2018 22:56 #2913

Wim. :cheese:
In dat geval ga ik toch voor Paula. :silly: :whistle: B)

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 23 nov 2018 23:14 #2914

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

CorneliaW schreef : @ Cee

Niet getreurd ik ook. Toen ik een v/d vragen zag en de antwoorden daarop waaruit je kon kiezen ......
Dacht ik al kom vast uit op Wim
En ja hoor.

Zilte is Marnix?


Goed geraden Cormelia! De warme appeltaart is op te halen op bekend adres ;)

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 25 nov 2018 23:40 #2959

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Door Rick Evers ( FB )

Ik begin even met een verzoek van mijn kant voor KRO/NCRV. Willen jullie de volgende keer niet iedere tien seconden een andere boer in beeld nemen? Dat is voor de kijker misschien lekker dynamisch, maar voor mij als samenvatter erg lastig. Alvast bedankt.

Onze grieperige Mushroom ging shoppen. Ziek of niet, ook in Griekenland is het Black Friday, dus dan blijf je niet op je nest liggen. Wanneer een vrouw besmet is met dit shop-virus, kun je als man twee dingen doen. Of je loopt er achteraan, houdt de tassen vast en zegt precies wat ze wil horen als ze uit de paskamer komt. Of je gaat op een terrasje zitten bier drinken. Maarten koos voor optie twee. Waarschijnlijk ook omdat hij anders overal met zijn hoofd tegen allerlei laaghangende mandjes aanloopt. Bovendien kon hij op het terras rustig de foto's terugkijken die hij onderweg maakte van alle graffiti op de muren. Maar wat me nog het meest verbaast, is dat ze verliefd zijn. Kennelijk kan het Maarten niets schelen dat zijn bazin na iedere zin giechelt en constant klaagt over de warmte. Of dat ze zelf honderdmiljoen winkels ingaat en tegen Maarten zegt 'ga je echt die winkel in' als hij ook ergens wil kijken. Hij is gewoon verliefd. En zij ook. Of ze willen gewoon te graag dat het lukt. Kan ook. Want heel eerlijk: ik zie het niet.

Waar ik het ook nog niet zie, is bij Marian en onze Japio. Croissantjes eten in bed, samen schommelen en dan iedere keer een kusje geven. Heel schattig natuurlijk, maar het ligt er allemaal net een beetje te veel bovenop. Trouwens, dat croissantjes eten in bed zou ik sowieso niet doen, want dat kruimelt als een gek. Die kleffe kruimels heb je na een week nog in je bed liggen. En natuurlijk zie ik ook dat Jaap ontzettend zijn best doet. Proberen een kei van duizend kilo op te tillen is natuurlijk superromantisch. Of samen een Noorse trui kopen. Ook leuk. Als ik Jaap was, had ik trouwens wel een trui gekocht die past en niet eentje die twee maten te groot is, maar wie ben ik. Maar nogmaals, het gaat hier niet gebeuren. Dan kun je elkaar nog zoveel kusjes geven, elkaar nog zo lief aankijken. Je kunt zelfs elkaar vangen tijdens het vissen. Meer dan een goede vriendschap zit er hier niet in. Helaas.

Komen we bij de categorie 'twijfel'. Wim en Marit. Als Marit haar reisplannen op een laag pitje zet en Wim af en toe zijn erf af komt om samen wat leuks te doen, kan het hier gebeuren. Ze lachen veel, zijn complimenteus naar elkaar en hebben geen tegeltjeswijsheden nodig. Ga zo door jongens!

Tot slot de twee redders van dit seizoen. Marnix en Steffi. Marnix omdat er altijd een boer tussen moet zitten waar iedereen zich lekker aan kan ergeren. En Steffi omdat zij bewijst dat het programma nog altijd nut heeft. Want laten we eerlijk zijn. We kunnen met ons allen wel iedere week ouwehoeren over boer a, b en c. Maar die boeren zitten helemaal niet op al die flauwekul te wachten. Die hebben geschreven voor de liefde. Liefde die ze niet vinden omdat ze te verlegen zijn, te weinig tijd hebben of omdat ze gewoon een beetje wereldvreemd zijn. En hoe mooi is het dan dat Steffi iemand vindt die gewoon niet zo aan zijn dinges gebonden is. Die het helemaal geen probleem vindt dat hij met Steffi ook 60 paarden erbij krijgt. En ik zeg je eerlijk, dat lijkt me pittig. Een vriendin met zestig paarden. Meer wil ik daar eigenlijk niet over zeggen.

Marnix vond zijn hotelkamer vette shit. "Zoiets zie je alleen in films", aldus Marnix. Ik zei het net al: wereldvreemd. Ook bubbelbaden had Marnix nog nooit gezien. Ja, thuis heeft hij er ook zo eentje staan, maar die stinkt continu naar stront, zit vol roestplekken en wordt na tachtig uur stoken nog niet warm. Maar zo veelbelovend als de date begon, zo pijnlijk liep hij af. Je moet namelijk altijd één van de vier v's hebben: vuurwerk, vlinders of verliefdheid. En Marnix had ze alle vier niet. Tja, dan houdt op. Marnix had wel een andere v. De v van vervelende opmerkingen. Telt u even mee?
"Ik vind het uitdagend, maar ik ben niet verliefd en heb nog geen vlinders."
"Het wordt geen schot in het doel."
"Ik wil het ook niet door laten etteren."
"Het leven is als een stukje worst, eerst proeven en daarna merk je wat je voelt."
"Ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin meer in, om hier met jou in dat stomme treintje te zitten."
"Ik denk toch dat ik Yvon leuker vind."
"Wist je dat Tommy mijn lievelingsfiguur uit Sesamstraat is? Ik vind jou trouwens meer op Pino lijken."
"Kom je nog wel naar de reünie? Van mij hoeft het niet hoor."
"Je wil zeker niet nog even mijn huis opruimen voordat je definitief vertrekt?"

Niet alle opmerkingen schijnen de uitzending gehaald te hebben.

Tot volgende week!

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 26 nov 2018 08:20 #2964

:D

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 26 nov 2018 10:33 #2971

Sorry sorry.... mijn dochter was gisteren jarig dus ik ben wat later dan normaal ;-)

Maar hier is tie dan! meerdansandra.nl/2018/11/boer-zoekt-vrouw-naar-het-buitenland/

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 26 nov 2018 10:55 #2972

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

sandra1968 schreef : Sorry sorry.... mijn dochter was gisteren jarig dus ik ben wat later dan normaal ;-)

Maar hier is tie dan! meerdansandra.nl/2018/11/boer-zoekt-vrouw-naar-het-buitenland/


Allereerst van harte gefeliciteerd met jouw dochter, Sandra!! Hieperdepiep en dat ze maar lang in de gloria mag leven! :party: :party: :party:
En dankjewel voor jouw bijdrage :)

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator