Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Leevoer ( The blogs ) 13 nov 2018 06:31 #2684

"En de winnaar van de lethargische luiercompetitie iiis… Maarten."

:cheer:
(ik lach me slap)

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 18 nov 2018 22:52 #2782

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 19 nov 2018 08:22 #2795

Aflevering 11 volgens Rick Evers. :)

www.facebook.com/rickeversbzv/posts/2321933354708119

Hij nam gewoon een rookworst mee. EEN ROOKWORST! Kom ik op terug.

Jaap moest kiezen tussen Marian en Petra. Hij vindt ze beiden wel passen, maar Yvon wil weten wat hij VOELT. Ze werd er bijna een beetje boos van. "Nou gewoon", zei Jaap, "dat we samen op de bank gezellig verder kunnen leven". Het was niet helemaal wat Yvon bedoelde, maar ze liet het erbij zitten. Uiteindelijk koos Jaap voor Marian. Verliefd was hij nog niet, maar er zat wel een vlieg op zijn been.
Na het familiebezoekje nam Marian Jaap mee naar haar lievelingsplekje. Het was een weiland met in de verte aan paar strobergen onder zwart zeil, vier ingepakte hooibalen en een aantal rommelige schuren. Ik had sterk het idee dat ze uitkeken over het erf van Marnix, maar ik kan me vergissen.

Een rookworst. Als ik de volgende keer boodschappen haal en ik neem een rookworst mee, kan ik dus rustig tegen mijn vrouw zeggen: "ik heb iets voor je meegenomen." Goed om te weten.

De Mushroom ging op visite naar haar schoonouders. Daar vroeg de vader van Maarten of ze ook van koken hield. "Nou nee, maar wel van opeten. Hihi. En ik heb ook twee varkens, twee geiten en inmiddels zes kippen. En ik vind het ook leuk om healings te geven." Het schijnt dat de vader van Maarten nog steeds moet bijkomen van dat antwoord.
De citytrip van de tortelduifjes ging naar Athene. Prachtige stad, maar de Mushroom zag in de lobby van het hotel een bank. En we weten inmiddels allemaal wat de Mushroom doet als ze ergens een bank ziet. Ze schijnt er trouwens nog steeds te liggen. Met opgetrokken knietjes. Gezicht op onweer. Ik heb wel eens gehoord dat je aan het begin van je relatie allebei een keertje ziek moet worden. Dan leer je namelijk elkaar echt goed kennen. Via deze weg wil ik Maarten oprecht heel veel succes wensen voor de komende jaren. Laten we hopen dat zijn zus gelijk heeft en dat ze elkaar opheffen.

Zou Marnix die rookworst in de Bonus hebben gekocht?

Ook bij Wim begin ik me een klein beetje zorgen te maken. Het zijn die vakanties die steeds terugkomen. Of Marit praat erover, of haar vriendinnen praten erover, of Wim moet alle vakantiefoto's terugkijken. Vooral dat laatste is natuurlijk vreselijk. Niets is zo strontvervelend als andermans vakantiefoto's bekijken. "Kijk, hier gingen we rotsklimmen. En hier gingen we fruit eten. En hier gingen we fietsen. En dit zijn lama's." Als ik Wim was, had ik Marit tijdens de citytrip allemaal foto's van de boerderij laten zien. "Kijk, dit is mijn boerderij, hier is het land en dit is mijn supersonische aardappelrooimachine. En als je voor mij kiest, dan is dat wat je de rest van je leven te zien krijgt in plaats van mooie bergen en schattige lama's, dus als ik jou was zou ik optimaal genieten van deze citytrip, want het is voorlopig het laatste stukje buitenland dat je te zien krijgt." Gewoon duidelijk zijn Wim.

Die Marnix. Een rookworst. Ik kijk er niet gek van op als hij volgende week met een kant-en-klaar maaltijd aan komt zetten. Ik gok op stamppot boerenkool.
Maar hij had het weer moeilijk vandaag. Onze dikbilboer. Kiezen valt niet mee. Havermout of brood. En dan moet het lastige keuzemoment nog komen. Want ja, kies je voor iemand die waarschijnlijk de rest van je leven als een schoothondje achter je aanloopt en precies doet wat je zegt? Of kies je voor iemand die je wel iets leuker vindt en wiens karakter eigenlijk veel aantrekkelijker is, maar waar je waarschijnlijk wel iedere avond een discussie mee hebt.
Uiteindelijk koos hij voor de moeilijkste vrouw. En Marnix zou Marnix niet zijn als hij zijn keuzemoment niet omkleedde met de nu al legendarische kutopmerking: "Het scheelde niet veel". Wie wil dat nou horen? Dat is toch voor allebei niet leuk? En dan dat suffe gehang aan die picknicktafel. Ik snap dat je elkaar niet bespringt als de afgewezen kandidaat er nog bij is. Maar zelfs toen Bertine uit het zicht was, kon er geen kusje af. Wat dat betreft vond ik de Marnix zonder mouwen leuker.

Snel door naar de vrouw die geen gebruiksaanwijzing nodig heeft, maar gewoon een momentje zonder camera. Die Steffi en Roel zijn zo verliefd, dat ze van gekkigheid niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen. De drie weken dat Roel met vrienden in Peru zat duurden een eeuwigheid en Steffi weet eindelijk waar al die liedjes over gaan: de liefde. Dat heerlijke gevoel dat je krijgt als je bij elkaar bent. Dat je elkaar aanvult. Dat je het liefst elke seconde van de dag bij elkaar bent. Dat je weet je dat je meedoet met een televisieprogramma, maar eigenlijk denkt: donder op met die camera, die geluidshengel. Wegwezen met die hele santenkraam. Laat me nou gewoon even alleen zijn. Alleen met mijn Roel. En een biertje graag.

Tot volgende week!

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 20 nov 2018 23:02 #2868

Geen blogs meer? Allemaal een writersblock? ;)

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 21 nov 2018 12:56 #2875

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef : Geen blogs meer? Allemaal een writersblock? ;)


Nope, de dames en heren schrijven wel, maar ondertussen is dacht ik , toch wel bekend wie onze toppertjes zijn?
www.margje.nu/de-boer-zoekt-vrouw-koppels-gaan-op-weekendtrip/
ceedrinktthee.wordpress.com/2018/11/19/b...eren-7-city-trips-1/
lisetteschrijft.nl/boer-zoekt-vrouw-afl-...nitieve-keuzemoment/
www.feetjeblogt.nl
merlynvandobben.wordpress.com/2018/11/18...-10-zwaan-kleef-aan/
( ons Sandra had al gedoneerd...;) )

...en dan heb jij nog je personalwriterontheface.book, ofwel je eigen snuitjesfluisteraar...

Maar kennelijk had jij nog ff een extra shotje vitamine L nodig... ;)

Dus bij deze, lieve Tau : veel L :kiss:

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 21 nov 2018 13:27 #2876

Zilte Deerne schreef :

Taurus schreef : Geen blogs meer? Allemaal een writersblock? ;)


Nope, de dames en heren schrijven wel, maar ondertussen is dacht ik , toch wel bekend wie onze toppertjes zijn?


Okay :) , dus allemaal nog aan de writersblog. :) Dan ik die op een later moment weer tot mij nemen.

Zilte Deerne schreef :
Dus bij deze, lieve Tau : veel L :kiss:


:silly: :cheese:

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 21 nov 2018 13:41 #2877

Ha heel gemakkelijk zo en erg aardig.

Zelf loop ik meestal alle oudere links van dit seizoen die Zilte neerpende even langs.
Om een of andere reden kan ik hier de laatste aflevering van Boer zoekt vrouw pas na middernacht in Nederland zien.

Omdat Sandra zo snel is (en ikzelf erg nieuwsgierig naar wat er deze keer weer gebeurd is) lees ik haar verhaal voordat ik die aflevering zie.:light:

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 21 nov 2018 23:11 #2880

Zo, blogs gelezen. :)

Overeenkomst: een hoog argh-auw-ohw-gehalte. Behalve bij Steffi. :)

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 21 nov 2018 23:11 #2881

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Echt enorm fraai, deze kwis... de vragen lijken nergens op maar de uitkomst was geniaal. :silly: :D
Van binnen ben ik echt boer.... :mmm: 8-) :zip: ( jullie mogen 1 x raden hahahahaha )

www.upcoming.nl/zwoebe/25313/welke-boer-...t-vrouw-2018-ben-jij

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 21 nov 2018 23:37 #2882

Er zijn er die 'm wat seksistisch vinden maar wat mij betreft mag boer Henk toch ook niet in het rijtje ontbreken. :)

www.hofvanpostel.com/blog.html

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator