Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 18 nov 2018 22:07 #2777

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
De moeder van Maarten deed vroeger net als Michelle ook wat met healings e.d. Wat dat betreft kwamen de kiezels van Michelle bij Maarten niet helemaal vreemd over. Op zich wel lekker als je het daarover al een beetje eens kunt zijn. Voor de rest kunnen zij elkaar ook wel aardig bekoren. Ben benieuwd hoe het zich ontplooit. :)

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 18 nov 2018 22:51 #2781

Maarten gaat eerst lekker zijn eigen vuilniszakken buiten zetten enzo. Koken vond ie ook niet erg.
Dat gaat later nog eens van pas komen :)

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 19 nov 2018 09:37 #2796

Michelle is een leuke meid, maar dat geitenlachje wordt langzamerhand toch irritant.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 19 nov 2018 10:24 #2798

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Michelle had haar trouwjurk alvast aangedaan en die stond haar beeldig. Maarten werd nog meer verliefd en geef hem eens ongelijk. Zij is een mooie vrouw.

Ze komt alleen soms over als een prinses op de erwt of in haar geval champignon. Daar op die hotelbank werd dat nog een keer duidelijk. Ik weet het niet met die twee.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 19 nov 2018 12:31 #2804

Heel verstandig dat Maarten eerst even op zichzelf gaat wonen, al had ik het idee dat Michelle daar wat teleurgesteld in was. En dat ze ziek op citytrip gaat is natuurlijk ook niet fijn, maar ik zag niet zoveel verschil met de logeerweek; hangend op de bank. Dat gehinnik zou mij enorm gaan irriteren, maar dat is aan Maarten.

Ze voelde zich wel heeeeel erg thuis bij zijn ouders he? Meteen ge-je en ge-jij en zo.. kweetniet, aanwezig ofzo. Opvallend dat zijn moeder ook wel wat met de new age heeft, zou dat mee hebben gespeeld in de keuze?

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 20 nov 2018 11:51 #2826

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Grappig dat die zus van Maarten precies dezelfde prachtige blauwe ogen had. Ondanks het feit dat moeders ook van de zweverigheid is, denk ik ook hier dat het niet voor eeuwig en eeuwig gaat zijn. Michelle heeft zo haar eigenaardigheden die, tenzij je mega verliefd bent, op een gegeven moment op je zenuwen gaan werken. En verliefdheid duurt maar even, daarna moet het groeien in houden van. Dan kunnen dat soort storende kleinigheden steeds groter worden... niet handig. Hoorde ik dat nou trouwens goed, dat Michelle in gedachten al weer luidop Maarten zijn appartementje in zat te richten? Dat dus, zucht.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 20 nov 2018 12:08 #2831

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik ben een soort van geïnteresseerde BZV kijker en profiteer daarbij van het inzicht van mijn vrouwelijke meekijker.
We hebben aan het eind de voorbeschouwing op de citytrips nog even bekeken. De meekijker vindt Michelle een verwend kind en adviseert Maarten eigenlijk z.s.m. te vluchten. O ja, ik vind Micherlle, zoals meerderen hier, wel erg dominant gedrag vertonen. Kan zijn dat Maarten dat wel fijn vindt op dit moment, maar op den duur ......

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 20 nov 2018 12:09 #2832

Als bij Maarten de schellen van de ogen zijn gevallen zie ik deze relatie eindigen in een drama. Ik heb Michelle, waar ze ook komt, alleen maar op een bank zien liggen.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 20 nov 2018 12:18 #2837

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Dat kan in het begin best heel leuk zijn Hollie :P, samen op de bank. Maar bij haar irriteert het de tv kijker nu al.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten, ongeveer van hetzelfde hout. 20 nov 2018 16:13 #2848

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Jan schreef : Dat kan in het begin best heel leuk zijn samen op de bank.


Ik dacht dat Mies ook nogal van de Mariabeelden was...
Wie ook van de Mariabeelden is, is ons Herman.
Met hem zou ik best wel op de bank.... een beschuitje willen eten, maarja, dat kruimelt nogal... ;)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator